Ubisoft در حال کار بر روی یک بازی PvP Battle Arena با کد Project Q – Rumor است

Ubisoft در حال کار بر روی یک بازی PvP Battle Arena با کد Project Q – Rumor است

در چند هفته اخیر اطلاعات زیادی در رابطه با یوبی سافت منتشر شده است . بسیاری از آن‌ها از طریق تام هندرسون، یک فرد شناخته‌شده، منتشر شده‌اند، که اخیراً گزارش دیگری در Exputer منتشر کرده است تا جزئیات بازی معرفی‌نشده دیگری را که در حال حاضر در این شرکت در دست ساخت است، ارائه کند.

 

بر اساس گزارش‌ها، یوبی‌سافت بوردو در حال کار بر روی یک بازی جدید عرصه نبرد PvP است که در حال حاضر با نام رمز Project Q شناخته می‌شود و تست بازی برای آن اکنون آغاز شده است. این بازی که در ابتدا در نشت GeForce Now سال گذشته لو رفت، ظاهراً دارای دو حالت خواهد بود. Showdown یک حالت سبک بتل رویال است که در آن چهار تیم از دو بازیکن هر کدام در مقابل هر ویژگی قرار می گیرند. در همین حال،  Battle Zone یک حالت  4v4 عرصه نبرد است که در آن تیم‌ها برای حفظ کنترل بر مناطق خاصی از نقشه با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا ابتدا به 100 امتیاز برسند.

 

به گفته هندرسون، Project Q  سبک هنری شبیه به بازی‌های Overwatch و Knockout City دارد، در حالی که می‌توانید انتظار داشته باشید که سلاح‌های آن نیز مانند چکش، چوب، اسلحه ، آتش‌بازی و حتی یک عرشه، بی‌نظیر باشند. از کارت هایی که همه سلاح های قابل استفاده هستند. بازیکنان همچنین می توانند توانایی ها و مهارت های منحصر به فردی مانند Icarus Wings را انتخاب کنند که به شما امکان پرواز می دهد. بر اساس این گزارش، بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌های خود را با هم ترکیب کنند و سه «عجایب» را برای شخصیت خود انتخاب کنند که همگی بر نحوه بازی شما تأثیر می‌گذارند.

 

جالب توجه است، همانطور که هندرسون اشاره می کند، وب سایت Ubisoft Bordeaux بیان می کند که استودیو در حال حاضر در حال کار بر روی "یک بازی جدید F2P PVP" است که "در حال حاضر اعلام نشده است."

 

واضح است که یوبی سافت به دنبال گسترش تهاجمی در مورد فضای آزاد برای بازی است. اخیرا، هندرسون همچنین گزارش داد که این شرکت در حال کار بر روی یک تیراندازی سوم شخص PvPvE با نام Pathfinder است. چندین عنوان چند نفره رایگان دیگر نیز در دست ساخت هستند، از جمله Ghost Recon Frontline، Roller Champions، XDefiant و The Division Heartland.

 

بر اساس گزارش‌ها، یوبی‌سافت 20 به‌روزرسانی و اعلامیه برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی کرده است که شامل رونمایی از عناوین معرفی‌نشده مانند The Crew 3، یک بازی جدید Assassin’s Creed، یک دنباله Immortals Fenyx Rising و یک بازی 2.5D Prince of Persia می‌شود.

کلمات کلیدی :

Ubisoft

PvP Battle Arena

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3d01

خبرنامه بازی ها

گالری